شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

چراغ جادو
+ *"محرم و صفر" زمان باليدن است، نه ناليدن تمرين خوب نگريستن است، نه خوب گريستن و نماد شعور مذهب است، نه شور مذهب منتظران مهدي به هوش باشيد که حسين را منتظرانش کشتند!!!*
سلام .. با عرض پوزش .. همين *ناليدن و گريستن ها* بوده که شور حسيني را به امروز کشانده است اگرنه .... چه اشکالي دارد با اين ماتم به تعمق *پيام عاشورا* برسيم ؟
منظور اينه که اينا فرع هست....نه اصل..وگرنه گريه بي اعتقاد چه فايده؟؟؟؟! موفق باشيد
وگرنه کوفيان هم يه مشت ادم بودند که فقط لب و دهان بودن و موقع وفاداري جا زدند....بيشتر فکر کنيد لطفا...
خب به نظر من اصلا کسي که اعتقاد نداشته باشه قادر به گريه نخواهد بود .. به راحتي ميشه در دسته جات عزاداري افرادي رو ديد که به دنبال چيزي به جز عزاداري اومدن اما يقينا فقط از چشمي اشک سرازير خواهد شد که باور دارد
خانم پرنيا .. در مورد اين جمله آخر مبني بر منتظران و .... بارها و بارها در مباحثي که در اين رابطه تشکيل شده بود شرکت کرده ام .. جملات شايد زيبا به نظر بيايند اما قصد و نيتي ديگر در بطن قضيه دارند .. اين جملات که در جلدي زيبا بسته بندي شده اند نيتي در سر مي پرورانند که يقينا قصد شما و بنده نيست ..
اين جمله عملا با فرهنگ انتظار عناد و دشمني دارد و تقريبا همه منتظران را به کشتن آيت و معجزه خداوندي متهم ميکند و آنچه هويدا است اينکه نويسنده اش اصولا هيچ اطلاعي از اسناد امامت ندارد چرا که حضرت موعود به وقت ظهور براي نجات امده و کسي را ياراي مبارزه با حضرتش نخواهد بود ..
چراغ جادو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top