شهدا؟منو میطلبین؟ - حــضــرتــ تــنــهــایــ بــهــ هــمــ ریــخــتــهــ....
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

خوش نامی قدم اول است از خوش نامی به بدنامی رسیدن قدم بعدی قدم آخر گم نامی است...
لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

 

به نام خدا...

چقدر دلم تنگه براتون...!!

شلمچه ،طلاییه ، دوکوهه اروند...

چقدر دلم تنگه برای عطرتون...برای خاکتون...!

برای ارامشی که فقط پیش شما پیدا کردم.

دلم لک زده برای ندبه های دوکوهه...!

غروب شلمچه...غربت طلاییه ...تنهایی اروند!!

گاهی واژه ها میان دلتنگی یاری ام نمیدهند...

و من می مانم و غصه هایی که دل گنجایش آن ها را ندارد

دوست دارم در کنار ساحل اروند دلم بنشینم و با شهدا درد دل کنم

همین روز ها دلم گفت: باید راهی نور شوی...!

شهدا...
بازم منو میطلبین؟؟؟

شهادت




تاریخ : سه شنبه 92/11/15 | 6:10 عصر | نویسنده : انـــــار بـــــانـــو | نظر

  • paper | خوشنویسان | الگوریتم